FAQ

V případě že mě opouštějí všichni přátelé, opouští mě i drak?

Ano. V případě, že přicházíte o všechny přátele, tak vás opouští i drak.

 

je možné a přípustné na políčku "Pevnost" brát kartu z balíčku stejně, jako na neoznačeném poli?

Na poli Pevnost se bere karta dobrodružství. Pokud jsou na poli Pevnost karty přátel či předmětů musí si hráč, který stoupl na pole Pevnost nejprve vzít kartu dobrodružství čelit jí a až pokud ji překoná, si může předměty a přátele vzít.
 

Jak funguje karta "studna" ?

Pokud si vytáhnete nebo stoupnete na kartu dobrodružství "studna" hážete kostkou znovu a hrajete ještě jeden tah.

Kontakt

Duchové, démoni a draci

duchove.demoni.draci@gmail.com

Sloupečník 48
Blansko
67801

606073802

IČ: 16338715

Vyhledávání

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode